latest update di http:/simfoni.blogspot.com
now sudah berada di fb
Pages
Followers
Monday, May 28, 2012
Friday, March 16, 2012
fridge magnet
just finish these fridge magnet ordered by my younger sister nadirah for her JPAM's reunion/alumni. betul tak dik? due to miss comm between us, hakak la yg terhegeh2 menyiapkannya dalam masa yang singkat. huh...bepeluh jugak menyiapkannya. kelam kabut dengan kerja2 sekolah, ngan anak2, ngan balik kg lagi.
so this is the end product:
so this is the end product:
yg ni pulak in progress.
Tuesday, March 6, 2012
keychain lg
tempahan kawan2 kakak alia. sikit...sikit...dia amek order. jenuh ibu berperang ngan baby nak siapkan. tapi mujur la jahit mesin so cepat la boleh siapkan. he he
ada lg tengah siapkan ni.
ada lg tengah siapkan ni.
Saturday, February 11, 2012
latest
my latest hand craft
antara applique yang dihasilkan. belum decide nak buat apa lagi. may be book mark, may be hiasan key chain or hp strap, or macam2 lagi boleh buat dengan ni.
ni pulak, dah lepas blajar cara buat riben, terus apply. bunga tu lebihan tempahan lama. so combine cenggini lawa la jugak. ni boleh la kalau nak buat brroch, hairband, headband, nak hias hadiah ker...nak hias hantaran ker...hmm. juga belum decide nak hasilkan apa. bila diperlukan, baru hasilkan yg sebenarnya. ni sekadar mencuba untuk dijadikan contoh.
next project nak siapkan party pack untuk aiesya. lambat lagi tapi kena start awal coz dah mula kerja n supaya tak terhegeh2 nanti nak selesaikan. nak buat apa? hmm...nanti cerita ya. :)
Monday, January 23, 2012
fridge magnet-guitar
tempahan dari seorang sahabat yg saya jumpa n rapat di UUM dulu, untuk party hari jadi anakandanya.
ini lah dia fridge magnet berbentuk gitar sesuai ngan tema rock birthday party tu.
semalam, we all sekeluarga join the party. memang meriah.
ini la anak dara Syima MZ,-SOPHIE AIYUNI NATASYA. now, saya mengajar si cantik manis ni. tahun lepas n tahun ni masih lagi bersama.
Saturday, November 12, 2011
hasil terkini
lama saya tidak bersiaran kerana bz n kesihatan. bulan ni saya pulun siapkan ini
kali ni saya jahit saja pasal tak kuasa dah nak jahit tangan sebab saya dah sarat. sorry Nieta, terpaksa tolak ur request. saya siapkan dalam 93 buah keychain untuk farewell party anakanda saya yang akan tamat darjah 6 tahun ni. alhamdulillah farewell party tersebut berjalan lancar pada 10 Nov n saya telahpun selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.7kg pada 8 Nov yang lepas.
ini dia baby baru saya
MUHAMMAD ZHAKI NAUFAL
more story ada kat sini
adios
Saturday, July 16, 2011
buah tangan latest
fridge magnet
hair clips
Keychain dinasour
Ini semua tempahan sahabat lama-Pn. Hanitahaiza Hairuddin. Kami bertemu masa sama2 menuntut n stay kat Kolej MAS UUM. La ni dia dah jadi senior lecturer kat Uitm. Ye ke Nita? Tu takat yang Liza tau jer la. ha ha. Ke dah ada title DR? kabo2 la berita baik tu ya. Semua yang kat ats tu untuk dimuatkan dalam party pack birthday anak dia. Harap suka ya.
Subscribe to:
Posts (Atom)

















